Şimdi, flört uygulaması nihayet profil ve temel bilgi etiketleri gibi insanlar hakkında daha kapsamlı izlenimler sağlayan bir çok özellik sunuyor.
Match Group’un sahip olduğu Hinge veya Bumble gibi uygulamaları kullanan herkes muhtemelen bu güncellemelerin çoğunu tanıdık bulacaktır. Örneğin profil istemleri her ikisinde de uzun süredir devam eden bir özellik: Tinder kullanıcıları da artık “Yapılacaklar listemdeki ilk şey” veya her zaman popüler olan “İki gerçek ve bir yalan” gibi ifadelere yanıtlarını paylaşabilecek. Temel bilgi etiketleri insanların burçları, içki alışkanlıkları ve sevgi dili gibi gerçekleri paylaşmalarına olanak tanıyor. Daha da benzersiz olanı, kullanıcının ilgi alanlarını ve tercihlerini vurgulaması gereken bir testin de eklenmiş olması (bu sonuçlar profile de eklenebiliyor).
Tinder profilleri ‘öncelikli’ bir yeniden tasarıma kavuştu
Tinder açıkça Z kuşağının ilgisini çekmeyi amaçlıyor ve bu, “Rizz-first Redesign” olarak adlandırılan projede de bu görülüyor. Kullanıcı arayüzü güncellemeleri, geliştirilmiş animasyonlar ve hatta yeni bir “Bu Bir Eşleşme!” ekranı. Aynı zamanda Tinder, halka açık yerlerde veya geceleri daha loş ışıkta daha gizli kaydırma yapmak için bir karanlık mod özelliği de sunuyor.
Tinder Ürün Sorumlusu Mark Van Ryswyk yaptığı bir açıklamada şunları söyledi: “Tinder’da bugün bağlantı kurmanın özgünlük, derinlik arzusuyla ilgili olduğunun bilincindeyiz. Bu özellikler paketi, bu ihtiyaca yanıttır. Yeni nesil randevucuların, saygı (%78) ve açık fikirlilik (%61) gibi değer temelli niteliklere, bakışlardan (%56) daha fazla öncelik verdiklerini biliyoruz.”